browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

e-Travel Forum 2012

Posted by on 2 grudnia 2011


Już na początku przyszłego roku rusza kolejna edycja Międzynarodowej Konferencji e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 31 stycznia – 3 lutego 2012 roku.

Agenda piątej edycji e-Travel Forum w całości poświęcona będzie szeroko rozumianemu tematowi konwersji w turystyce on-line. Konferencja adresowana jest do menedżerów hoteli, biur podróży, portali internetowych, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentantów uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych.

Google Polska jest patronem programowym konferencji. Liczne grono mówców z  Google zapewni wysoki poziom merytoryczny e-Travel Forum 2012.

Fanów nowatorskich technologii szczególnie może zainteresować panel: „Jak utrzymać kontakt z klientami przy pomocy aplikacji mobilnych”,  natomiast przedstawicieli portali turystycznych i rezerwacyjnych prezentacja „Quo Vadis? – Ścieżki wirtualnego turysty prowadzące do zakupu”. Firmom doradczym
i ubezpieczeniowym szczególnie polecamy panel dyskusyjny „Dane osobowe, a konwersja w internetowych systemach transakcyjnych, czyli jak nie zniechęcić klienta do zakupu”. Wszyscy zafascynowani sportem, z zainteresowaniem wysłuchają prezentacji „Wykorzystanie YouTube, jako platformy budującej społeczność wokół brandu, przed Euro 2012”.

Tematyka rozwiązań e-commerce stosowanych w biurach podróży i hotelach na pewno zaciekawi uczestników zajmujących się dystrybucją swojej oferty za pośrednictwem internetu oraz osoby zastanawiające się nad korzystaniem z różnych kanałów dystrybucji. Menadżerowie biur podróży będą mieli możliwość poznać opinie ekspertów oraz włączyć się do dyskusji na temat podróżowania w erze post PC.

Z pewnością wszystkich uczestników konferencji, niezależnie od tego, czy reprezentują hotel, biuro podróży, czy tour operatora, zainteresują tematy dotyczące prezentacji oferty firmy na stronach internetowych. W czasie konferencji odbędą się panele poświęcone wpływowi zawartości strony na jej transakcyjność oraz przedstawione zostaną narzędzia służące takiej analizie.

Agenda konferencji to poważne przedsięwzięcie, wciąż nad nią pracujemy i niemal codziennie pojawiają się w niej nowe pozycje. Przygotowaliśmy jeszcze sporo niespodzianek, które ujrzą światło dzienne już wkrótce. Sesja główna będzie miała charakter edukacyjny. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Zaplanowaliśmy niewielką ilość prezentacji, w zamian za to rozszerzyliśmy ilość paneli dyskusyjnych, zaś dobrani przez nas moderatorzy na pewno podgrzeją atmosferę poruszając kontrowersyjne tematy. Sesja równoległa ma zupełnie inny charakter – tam zostały zaplanowane prezentacje zaproszonych przez nas firm. Każdy uczestnik konferencji sam zadecyduje, na które z nich się zapisze korzystając z MeetingsSystem.pl – aplikacji pozwalającej zaplanować całe dwa dni konferencji dzieląc je pomiędzy sesję główną, prezentacje w sesji równoległej i indywidualne spotkania z innymi uczestnikami konferencji. Wszyscy wiemy, że networking na konferencji to dla wielu z nas cel najważniejszy.

W dniach 2 i 3 lutego odbędą się szkolenia oraz warsztaty z zakresu zarządzania reklamą w Internecie i tworzenia kampanii reklamowych w Google AdWords. Szkolenia te organizowane są przez ekspertów z Agencji Interaktywnej Net Solutions posiadających certyfikaty Google AdWords Certified Trainer. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć poprawne konto AdWords oraz co należy zrobić, aby skutecznie zmodyfikować i zoptymalizować już istniejące kampanie. Poruszone zostanie również wiele innych ciekawych tematów. Jednym słowem każdy znajdzie coś dla siebie. Szczegóły dostępne na www.LinkiSponsorowane.edu.pl. Udział w szkoleniach w trzecim i czwartym dniu jest wliczony w cenę konferencji (wartość samego szkolenia wraz z warsztatami to blisko 2000 zł). Podczas rejestracji należy jednak pamiętać o zaznaczeniu chęci udziału w szkoleniach.

Reasumując, udział w e-Travel Forum 2012 to doskonała okazja na poznanie najnowszych trendów w zakresie e-commerce. W trakcie konferencji mówcy z Polski i zagranicy przedstawią świeże spojrzenie na obecne wyzwania rynkowe oraz przedstawią najlepsze strategie, najnowsze narzędzia oraz innowacyjne rozwiązania w internetowej sprzedaży produktów turystyczno-hotelarskich. Pełne informacje o programie i mówcach zaproszonych do udziału w e-Travel Forum 2012 oraz relacja z edycji 2011 znajdują się na stronie www.e-travelforum.pl.

Biuro Organizacyjne konferencji e-Travel Forum:

Net Solutions, ul. Międzyborska 89, 04-013 Warszawa

tel. 22 870-03-90; fax 22 810-32-26
e-mail: biuro@e-travelforum.pl; kontakt@netsolutions.pl 

www.e-travelforum.pl
www.netsolutions.pl

 

Comments are closed.